Autoklempířské služby

  • karosářské práce
  • výměna poškozených dílů
  • oprava poškozených dílů
  • renovace zrezlých částí
  • renovace historických vozidel
  • rovnání a opravy hliníkových karoserií
  • opravy plastových částí karoserie
  • celolaky
  • rozleštění
  • autolakovna s certifikací Du Pont
  • prodloužený lakovací box
  • možnost lakování lehkých užitkových vozů
  • jednotlivé díly
  • drobné opravy
  • opravy po nehodách
  • vyřízení pojistných událostí

Autoklempířské práce

Nabízíme široké spektrum služeb v oblasti karosářských pracípro osobní i dodávkové automobily. Díky svým dlouholetým zkušenostem, pečlivosti a použití moderních technologií  můžeme zaručit, že i Váš těžce poškozený osobní, terénní či dodávkový automobil bude po opravě zcela srovnatelný s jeho původním stavem.

Lakýrnické práce

Kvalita lakování
Lakujeme kvalitními barvami Du Pont s prodlouženou životností, které ani po letech neztrácejí svou konzistenci a odstín. Velmi pečlivě se věnujeme přípravě pro lak a věrnosti barevného provedení. Nově lakované díly vypadají stejně jako ostatní díly vozu, které nově lakovány nebyly. Odstín je plně zachován.

Rozstřik
U náročnějších barev je k dosažení optimálního efektu věrohodnosti odstínu dobré provést takzvaný rozstřik sousedících dílů s dílem stříkaným. Takto provedený přechod je pak vizuálně nepostřehnutelný. Zároveň se jedná o technologicky správný postup opravy doporučený výrobcem.

Postup lakování
Před samotným lakováním se musí díl nejprve demontovat z vozu a vystrojit od součástek, které se lakovat nebudou. To mohou být různé lišty, držáky, skla atd. Následně provedeme vybroušení a vyrovnání dílu, jeho tmelení do úplné roviny a opětovné broušení. Pokračujeme nanesením plniče, který se dává pod barvu nebo metalízu. Jako poslední se nanáší bezbarvý lak. V této fázi je nutné díl vysušit a vytvrdnout.

Doba opravy
Zcela nový díl lakujeme obvykle do dvou dnů. Použitý nebo poškozený díl se musí nejprve připravit pro lak, což zabere den navíc. K celkové délce opravy je nutno připočíst demontáž a montáž případného autodílu včetně vystrojení, nastrojení a technologických prodlev.

Údržba laku
Nově nalakované díly doporučujeme minimálně měsíc mechanicky příliš nenamáhat. Nevhodné je používání myčky, leštění atd.

Rozleštění staršího laku
Pokud je lak dílu jen mírně poškozený nebo jen zašlý stářím či častým používáním myčky, může k jeho opravě stačit rozleštění. To doporučujeme například u škrábanců a mírných odřenin. Tato metoda je použitelná pouze v případě, že poškození laku není hloubkové. Na závěr aplikujeme vrstvu tvrdého vosku bez silikonu, pro vyšší lesk a ochranu laku.